ANÀLISI D'ANUNCIS
ANÀLISI D'ANUNCIS
En aquesta pràctica faré un anàlisi publicitari de 3 anuncis televisius, indicant-ne les tècniques publicitàries.
Pipas G
https://www.youtube.com/watch?v=z5Zuqmh-n1M
Nom del producte: Pipas G
Descripció del producte: Pipes animades canten una cançó.
Target: Nois i noies més grans de 10 anys, adolescents i inclòs young adults.
Target econòmic: Tots els públics excepte nens petits que encara no disposin dels seus diners propis.
Recursos publicitaris:
Nom del producte: Durex
https://www.youtube.com/watch?v=z5Zuqmh-n1M
Nom del producte: Pipas G
Descripció del producte: Pipes animades canten una cançó.
Target: Nois i noies més grans de 10 anys, adolescents i inclòs young adults.
Target econòmic: Tots els públics excepte nens petits que encara no disposin dels seus diners propis.
Recursos publicitaris:
- Personificació
- Repeticions
- Humor
- Cançons repetitives, Jingle
- Imatge de marca
Durex
Nom del producte: Durex
Descripció del producte: Noi del qual treuen una informació per després promocionar els preservatius.
Target: Adolescents, young adults i adults
Target econòmic: Adolescents, young adults i adults
Recursos publicitaris:
Nom del producte: Pizza Tarradellas
Target: Adolescents, young adults i adults
Target econòmic: Adolescents, young adults i adults
Recursos publicitaris:
- Xifres i fets
- Logo
- Paraules esquer
- Testimonis
- Imperatius
Pizza Tarradellas
Nom del producte: Pizza Tarradellas
Descripció del producte: Pare i filla sopen pizza Tarradellas
Target: Per tothom
Target econòmic: Adolescents, young adults, adults, gent gran...
Recursos publicitaris:
Target: Per tothom
Target econòmic: Adolescents, young adults, adults, gent gran...
Recursos publicitaris:
- Família benestant
- Magnificar problemes
- Tendresa
- Imatge de marca
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada