SIMBOLS I LA SEVA IMPORTÀNCIA PER MI



Per començar, en la primera secció del meu blogg us posaré tres símbols que he triat al meu gust i explicaré breument què són i perquè els he triat. Dit això anem a veure el primer símbol.
Aquest símbol hi haurà gent que sabrà el que és i gent que no, per això us faré una breu explicació. Es tracta d'una creu templaria utilitzada a la edat mitjaval, com a emblema dels cavallers templers. Aquesta creu va ser emblemàtica a una part de França. Dita la part diguem teòrica vaig amb la meva opinió. He triat aquesta imatge ja que des de ben petit sempre m'han agradat les històries de cavallers i sempre veia aquest emblema en les pel·lícules posada en escuts, vestimenta dels cavallers, a més a més, personalment, és un símbol que a la meva vista és atractiu.


El següent símbol que he triat és la Trisquela. És un símbol que s'associa als Celtes i se'l considera molt antic i molt estès al llarg del continent Euro-asiàtic, des d'Irlanda, Escandinàvia i Malta fins a l'Índia i Sibèria. Està format per tres espirals, tres línies corbades o tres cames flexionades, unides al centre amb simetria rotacional. He triat aquest símbol perquè m'agrada estèticament i també perquè li dóna un punt d'equilibri.


L'últim símbol que he triat és l'ull d'Orus. Simbolitza la mirada de la justícia que ho veu tot, tant lo de la vida pública com per la privada, observant la correcta execució de les normes. He triat aquest símbol perquè ens recorda que no podem baixar la guarda i que defensa el bé sobre el mal.



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

EXPRESSIVITAT DELS PLANS

PICTORIALISME

ANÀLISI D'ANUNCIS