Ja hi tornem a ser aquí! Amb més ganes que mai per afrontar l'ultim curs, 2n de Batxillerat, i quina millor manera de tornar de reprendre el blog de cultura audiovisual.
PICTORIALISME És un corrent fotogràfic de pretensions artístiques que es desenvolupa a nivell mundial entre finals dels anys 1880 i el final de la Primera Guerra mundial. El nom del moviment deriva del terme anglès "picture" i no de "paint", raó per la qual resulta erroni parlar de fotografia pictòrica. Per al grup de fotògrafs que el van conformar, el pictorialisme suposava parlar d'una imatge més en la mesura de l'existent, d'una imatge simple captada. d'un simple registre de la realitat. És contraposa a la fotografia academicista reivindicant els valors propis de la fotografia per a la realització d'obres d'art en plena igualtat amb altres disciplines artístiques. És per això que es renuncia a la imitació de la pintura. Característiques Paisatges: dies ennuvolats, de pluja i tots aquells agents atmosfèrics que no permeten que les imatges siguin nítides. Retrats principalment femenins i es busca la borrositat. Filtres. N...
Expressivitat dels plans Els plans en la imatge depenen de dos elements expressius del registre. La proporció amb la que es representa el objecte o el subjecte a registrar i la delimitació d'aquesta proporció per part del format, és a dir, l'enquadrament. Els plans els podríem definir com la classificació de les diferents proporcions dels objectes o subjectes a registrar, en funció al format. Tenint en compte que la proporció dels subjectes/objectes pot variar depenent la distància amb la que es pretén registrar, el llenguatge visual conta amb una classificació de proporcions. 1. Pla panoràmic És un pla en la que la seva expressivitat radica en la sensació d'espai obert, amplitud, distanciament. Es caracteritza perquè els subjectes/objectes representats no són protagonistes de la escena, aquests es subordinen davant la totalitat de la composició de la imatge, també es caracteritza per la capacitat d'englobar grans extensions d'àrea en el for...
ANÀLISI D'ANUNCIS En aquesta pràctica faré un anàlisi publicitari de 3 anuncis televisius, indicant-ne les tècniques publicitàries. Pipas G https://www.youtube.com/watch?v=z5Zuqmh-n1M Nom del producte: Pipas G Descripció del producte: Pipes animades canten una cançó. Target: Nois i noies més grans de 10 anys, adolescents i inclòs young adults. Target econòmic: Tots els públics excepte nens petits que encara no disposin dels seus diners propis. Recursos publicitaris: Personificació Repeticions Humor Cançons repetitives, Jingle Imatge de marca Durex https://www.youtube.com/watch?v=pL0ootPHEgk Nom del producte: Durex Descripció del producte: Noi del qual treuen una informació per després promocionar els preservatius. Target: Adolescents, young adults i adults Target econòmic: Adolescents, young adults i adults Recursos publicitaris: Xifres i fets Logo Paraules esquer Testimonis Imperatius Pizza Tarradellas htt...
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada