PRÀCTICA SOBRE ELS SONY PHOTO AWARDS

PRÀCTICA SOBRE ELS SONY  PHOTO AWARDS


He triat aquesta imatge apart de que m'encanta també perquè mostra lo bonica que és la natura i el que estem destruint a poc a poc. Deu ser una foto amb poca exposició ja que les estrelles es veuen quietes. Suposu que deu utilitzar un filtre per remarcar tant els colors.
Beihua Juo


He triat aquesta ja que ens mostra la bellesa natural del cos humà. Juga amb els colors blanc, negre i gris.
Helen Kiparissa


Aquesta foto mostra el carinyo que tenen les persones joves cap als anciants i em recorda a mi amb la meva àvia veient les seves fotos de quan era jove. La textura de la imatge és suau i apareixen colors freds.
Katerina Mitina


Aquesta foto em sembla curiosa perquè sembla que estigui en un dentista i la noia està tranquil·la a diferència de quasi tothom, que quan va al dentista està nerviós. Mostra una suau textura.
Andrej Kiripolsky


Aquesta foto m'agrada molt perquè mostra com dos germans s'abracen i s'estimen com fem el meu germà i jo. La composició és clàssica ja que la nostra atenció es centra el mig de la imatge ja que trobem dos punts d'interès que són el nen i la nena.
Annie Gillette

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

EXPRESSIVITAT DELS PLANS

PICTORIALISME

ANÀLISI D'ANUNCIS